ԶԱՏԻԿ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր


Leave a comment

Կյանքը մի մեծ ճամփորդություն է․․․

cropped-img_20170727_123611_657Երազներում կարող է ամեն ինչ պատահել, բայց դա միայն երազներում։ Իսկ ի՞նչ կարող է պատահել իրական կյանքում։ Ես կուզեի, որ իմ երազանքները կատարվեին։ Մենք բոլորս վազում ենք առաջ՝ առանց իմանալու, թե ինչ է մեզ սպասվում ապագայում։ Բոլորս կարող ենք տեսնել վատ երազներ և վախենալ, որ նրանք կիրականան։ Այդ ամենը շատ մեծ փորձություն է մարդկանց համար․ կապ չունի, դա փոքր երեխա է, թե հասուն մարդ։ Կյանքը մի մեծ ճամփորդություն է, որը լի է փորձություններով և իհարկե՛, երազներով

Leave a comment

Կոմիտասով ոգեշնչված

ԳԻշեր<<Աշուն գիշեր>> բանաստեղծությունը կարդալուց հետո։ Գրում է Մանան Սեմիրջյանը

 

 

Լուսինը շատ պայծառ է։

Լուսնի շողքերը ընկնում են աշխարհով մեկ ու պայծառ դարձնում մարդկանց երազները․․․

Երբ մարդիկ նայում են երկնքին, դեղին – դեղին երազե գունդ են տեսնում։

Ձյունիկ լուսին է թվում,

Սիրուն լուսին է թվում․

Պայծառ լուսին է թվում․․․


Leave a comment

Ծիածանի աշխարհ

img_3162Ես շատ եմ սիրում նկարել և գնում եմ նկարչության: Ինձ շատ է դուր գալիս ծիածանը, որովհետև նրա գույները կատարյալ են ընտրված: Ես ոչ միայն ծիածան եմ սիրում, այլև այգիներում տնկած ծաղիկները։ Նրանք էլ են սիրուն: Ես սիրում եմ նայել երկնքին և տեսնել այնտեղ ամպերը : Ամպերը նման են մի գեղեցիկ նկարի: Ես քիչ եմ ծիածան տեսել: Միայն երեք անգամ,,բայց ցանկանում եմ մի անգամ էլ տեսնել ծիածան: Հիմա երկնքում շողում է աշնանային արևը: Ես կփակեմ աչքերս, կնայեմ արևին ու կոպերիս տակ ծիածան կտեսնեմ:

Լուիզա Եղիազարյան․ 5․2 դասարան