ԶԱՏԻԿ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Փաթիլին․․․

Leave a comment

փաթիլ.pngՄի օր ես մի փաթիլ նկատեցի։ Նա պարում էր օդում ու նման չէր մյուսներին: Այդ փաթիլը դու էիր, քո փայլով առանձնանում էիր մյուս փաթիլներից: Հետո կամաց իջար և նստեցիր ծառի միակ տերևի վրա: Ես արթնացա և հասկացա, որ երազ էր: Այնպես կուզեի, որ երազ չլիներ:

Հայկ Առաքելյան 

Փաթիլ ջան

Եd683d5a1d5a9d5abd5acս շատ կուզենամ, որ դու ինձ հյուր գաս, բայց չեմ ուզում որ դու հալվես։ Արի՛ մի բան մտածենք, որ դու չհալվես, այլ մնաս ինձ մոտ և խաղաս ինձ հետ։ Մտածեցի՜, ես մի ապակուց սառնարան կպատրաստեմ և դու կկարողանաս այնտեղ ապրել ու ժպտալ ինձ փայլելով։ Մենք նույնիսկ կարող ենք դուրս գնալ և խաղալ դրսում՝ այնտեղ ցուրտ է, չես հալվի։ Դե, ես սպասում եմ քեզ։

Սիրով՝ Սևադա Սարգսյան

Բարև փաթիլ, ես քեզ շատ էի կարոտել։ Չէ՞ որ դու ամեն օր չես գալիս։ Ես ուզում եմ, որ միշտ ձյուն գա, որ ես ու դու միշտ հանդիպենք։ Սիրելի փաթիլ, ես քեզ կուզեի հրավիրել մեր տուն, բայց մայրիկն ասում է, որ դու չես կարող գալ, կհալվես։ Այնպես որ, սիրելի փաթիլ, մեզ մնում է ընկերություն անել և միասին խաղալ դրսում։

Մարիամ Արշակյան

Արևտյան Դպրոց պարտեզ․ 3․1 դասարան, դասավանդող՝ Հռիփսիմե Գալստյան

Leave a Reply

