ԶԱՏԻԿ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Լավն ու վատը իմ դպոցում

Leave a comment

Ողջույն, ես Եվա Մխիթարյանն եմ: Քանի որ իմ դպրոցը աշխարհի ամենալավ դպրոցներից մեկն է, այդ պաճառով էլ ես փորձեցի հասկանալ իմ դպրոցի լավն ու վատը: Ինձ դուր է գալիս այն, որ մենք բացի դասերից նաև անում ենք հետաքրքիր աշխատանքներ` կավագործություն,  ձայնագրություն և այլ հետաքրքիր բաներ:  Օրինակ՝ ո՞վ կմտածեր, որ դասերի ժամերին նաև կարող ես այցելել ագարակ, տեսնել կենդանիների, մասնակցել հայրենագիտական ճամփորդությունների, հաղթահարել բարձունքներ, իսկ ամենակարևորն այն է, որ մենք ունենք աշխարհի ամենալավ դասատուները: Ահա իմ դպրոցի լավն ու վատը: Հա, մոռացա նշել, որ մեր դպրոցը ոչ մի թերություն չունի:

Եվա Մխիթարյան 4․1 դասարան

Leave a Reply

