ԶԱՏԻԿ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Տարօրինակ դպրոցը

Leave a comment

Կար չկար, մի տարօրինակ դպրոց կար․․․․

Այդ դպրոցում ամեն ինչ տարօրինակ է: Դպրոցը չունի պատեր: Պատերի փոխարեն ծառեր են, կտուրի փոխարեն՝ երկինք, իսկ աստիճանների փոխարեն ամպեր են, որոնց վրայով կարող ես բարձրանալով  հասնել երկինք, որտեղ էլ կարող ես անցկացնել քո դասերը:

Դպրոցում չկա ճաշարան: Ճաշարանի փոխարեն մրգատու ծառեր կան և երբ սոված ես լինում, մոտենում ես ծառերին և քաղում ես  ինչ ուզում ես :

Դպրոցի ուսուցիչները  հրաշագործ են: Նրանք կարողանում են ծույլ և չար աշակերտին դարձնել ամենախելացի և խելոք աշակերտը:

Եվա Սահրադյան 4․2 դասարան

Leave a Reply

