ԶԱՏԻԿ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Ի՞նչ կլիներ, եթե կրթահամալիրը չլիներ․․․

Leave a comment

Իմ  կարծիքով, իմ դպրոցը շատ լավն ա․․․ Ես այստեղ շա՜տ բաներ եմ սովորել։ Ես ապրում եմ իմ դպրոցի դեմ-դիմացի շենքերից մեկում։ Եթե կրթահամալիրը չլիներ, ես ստիպված պետք է գնայի հեռու՜ մի դպրոց, իսկ քայլելու հավես չկա։ Պիտի կամ քայլեի կամ երկա՜ր ժամանակ սպասեի անհետաքրքիր տրանսպորտին (մառշռուտկային)։ Եթե չլիներ կրթահամալիրը, ես  չէի ճանաչի իմ հրաշալի դասատուներին և ամեն օր չէի խփի իմ դասընկեր Հայկին՝ իր տարօրինակ ձայների համար․․․ Ի՜նչ լավ է,  որ իմ դպրոցում եմ սովորում․․․ Այն ինձ նման ազատ է ու մի քիչ էլ՝ գիժ։

Մանե Աբգարյան 5․1 դասարան

 

Leave a Reply

